9.20.2011

{Yamamay Contest}

As some people know Chiara Ferragni from the fashion blog  The Blonde Salad is hosting a contest from Yamamay , well I have to say is very cool and is a great oportunity for being a queen for a day ! , I am participating in the contest , please vote for me clicking " Mi Piace " ( Italian) or "  I like " , "Me gusta" ( English , Spanish) . It means a lot to me ! so please vote , and leave your comments on my pictures ! thank you !
PS: THIS IS THE LINK LIKE ME ON YAMAMAY


Como algunas personas saben Chiara Ferrgani del Fashion Blog The Blonde Salad esta haciendo un concurso de  Yamamay , bueno Tengo que decir que es algo genial y es una gran oportunidad para convertirse en reina por un dia y conocer a Chiara , yo estoy participando en el concurso , por favor voten por mi haciendo clik en "Mi piace" (italiano) o "I LIKE , ME GUSTA" (INGLES Y ESPAÑOL) , significa mucho para me ! por eso por favor voten y dejen comentarios , gracias!!
PD: ESTE ES EL LINK LIKE ME EN YAMAMAY

SOME PICTURES



[Pictures by me]
Yamamay
Share:

No hay comentarios.

Publicar un comentario

Blog Design Created by pipdig